sâmbătă, 2 martie 2013

Carne de cal sau nu in 1885. In loc de galantarul de sambata.

Pentru ca tot auzim vesti despre carnea de cal hacuita si aruncata pe piata ma intrebam daca frauda e de ieri de azi. Probabil ca fraude erau si in secolul XIX caci ce-am putea sa banuim (glumesc, evident) daca am vedea ca se cerea deschiderea unei macelarii pe strada ... POTCOVARI! 
Nu stiu daca era macelarie de carne de cal dar sigur nu cred ca procesa porc. Solicitantul din 1885 se numea Isack.

Altui macelar care probabil ca nu vindea carne de porc in loc de carne de miel, pe numele sau Avram Iosif, i se aminteau conditiile de salubritate necesare pentru o astfel de pravalie. Iata mai jos un fel de autorizatie sanitara de functionare pentru macelaria sa din Calea Dudesti:

2 comentarii:

  1. Dacă nu vreţi carnea de cal vă pun la dispoziţe tigaia mea. Chiar am chef de o friptură bună de armăsar pur-sange. >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mancat niciodata carne de cal dar inteleg ca in fapt e mai sanatoasa decat carnea de porc si chiar decat cea de vita. Cu conditia sa fie etichetata corect :)
      Multumesc pentru vizita si comentariu.

      Ștergere